compressore reciprocante bitzer, compressore a vite, compressore di refrigerazione, unità di condensazione bitzer

Breve descrizione:

Hè una impresa di refrigerazione prufessiunale di punta specializata in R&D, fabricazione è vendita di apparecchiature di refrigerazione industriale.Cù tecnulugia avanzata, squadra di serviziu espertu è supportu tecnicu prufessiunale, avemu fattu sforzi per offre prudutti è suluzioni eccellenti per millaie di clienti ghjunti à u livellu principale.. Intruducemu a tecnulugia di refrigerazione di prima classe per risponde à e diverse esigenze di i clienti.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

nomu Unità di Compressor di Reciprocazione Serie 100
mediu ammonia / freon
Capacità di rinfrescamentu 50-10000 kw
data di consegna 60 ghjorni
Elettricità 380/440
Cundizione Novu
Locu di u Showroom Nimu
Video outgoing-ispezione Fornitu
Rapportu di prova di a machina Ùn dispunibile
Tipu di marketing Pruduttu ordinariu
Tipu Parti di Cumpressori di Refrigerazione
Applicazione Parti di Refrigerazione
Garanzia 1 annu
Locu d'origine Cina
Industrie applicabili Alberghi, Macinini di Riparazione di Macchine, Impianti di Manufactura, Fabbrica di Cibi è Bevande, Agriturismi, Ristorante, Negozi di Alimentari, Negozi di Alimentari è Bevande, altri
Pesu (KG) 46
007
001

Insegni à sceglie un compressore di refrigerazione

Sia l'scelta di u compressore di refrigerazione hè raghjone o micca hà una grande influenza nantu à l'ecunumia, u costu di custruzzione è a maiò parte di l'ajustamentu di l'operazione di l'unità di refrigerazione.A selezzione di compressori di refrigerazione hà i seguenti principii
① E cundizioni di travagliu di u compressore di refrigerazione ùn deve micca più di e cundizioni di u funziunamentu di u compressore specificate da a fabbrica.

(2) Quandu si rimpiazza un compressore di ammonia di pistone, quandu u rapportu di a pressione di condensazione à a pressione di evaporazione hè menu o uguale à 8, deve esse usatu un compressore à una sola tappa;Quandu u rapportu di a pressione di condensazione à a pressione di evaporazione hè più grande di 8, deve esse usatu un compressore in dui fasi.

Compressori di Refrigerazione

③A selezzione di u compressore deve risponde à i requisiti di a carica di refrigerazione massima di produzzione di unità di refrigerazione, è rimpiazzà u requisitu di carica meccanica di ogni temperatura di evaporazione di l'unità di refrigerazione secondu a dimensione di a separazione di carica meccanica di ogni temperatura di evaporazione.

④Se u compressore hà un dispositivu di regulazione di l'energia, a gamma di a capacità di rinfrescamentu di una sola macchina pò esse aghjustata.Tuttavia, hè solu adattatu per l'aghjustamentu di i cambiamenti di carica durante l'operazione, micca per l'ajustamentu di i cambiamenti elettrostatici di spostamentu.

⑤ A determinazione di a capacità è a quantità di una sola unità deve esse rimpiazzata secondu u principiu di esse benefica per u risparmiu d'energia.

⑥ I compressori dotati di diversi sistemi di evaporazione anu da cunsiderà a sostituzione mutuale trà i sistemi.U cuntrollu, a gestione è u scambiu di pezzi di ricambio sò pussibuli cù compressori di a listessa serie.Una unità di refrigerazione ùn deve micca più di duie serie in u locu di compressori.Se ci sò solu dui machini, a listessa serie deve esse rimpiazzata.

1. Hà una squadra tecnicu prufessiunale cù una sperienza scientifica ricca

Sempre hà guadagnatu a fiducia è u sustegnu di a maiò parte di l'utilizatori cù a so integrità è affidabilità, qualità eccellente, varietà cumpleta, prezzi raghjone è serviziu d'alta qualità!

2. I prudutti pruduciuti da a cumpagnia sò verificati da i normi internaziunali d'auditu di qualità per assicurà a qualità

U sistema di gestione one-stop di u persunale, l'equipaggiu è i sistemi hè cumpletu, assicurendu una bona qualità è una alta rata di passaghju.

Tutti i prudutti di refrigerazione sò di alta qualità, consegna rapida, è pruvate à risponde à i bisogni di i clienti.

 

MainI prudutti includenu: tutti i tipi di compressori di marca (cum'è Bitzer, Copeland, Maneurop, etc.),ScatolaUnità di cundensazione di tipu è apertu, unità di condensazione raffreddate à l'aria è à acqua;unità di condensazione di viti, dispusitivu di rinfrescante d'aria, condensatore d'aria rinfriscata, Condensatori & Evaporatori di Shell è Tube è scatuli di cuntrollu elettricu etc.Sono largamente usati in u magazzinu friddu, alberghi, shopping mall, prucessu industriale, medicine, chimichi, navi, etc. sò stati esportati in tuttu u mondu, cum'è l'Europa, u Mediu Oriente, l'Asia Sudueste, l'Africa, etc.,mentre benvenuti ordini OEM.Tenemu u principiu di "qualità prima, orientata à u serviziu".Insistemu nantu à u standard di qualità internaziunale, prezzu raghjone, u megliu serviziu hà vintu u mercatu è i clienti.Per risponde à i bisogni di i nostri clienti hè u nostru scopu, è di sviluppà una cooperazione cummerciale mutuale-benefiziu cù i clienti hè a nostra ricerca.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi